Wednesday, July 11, 2007

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΓΝΕ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ ?

Ο ελληνικός προυπολογισμός δεν μπορεί να ολοκληρώσει ένα έργο όπως το Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού.Για αυτό το έργο θα πρέπει να γίνει με αυτοχρηματοδότηση είπε ο κύριος Σουφλιάς προετοιμάζοντας μας για την αναγκαιότητα να πάρει ένα κομματάκι του Ελληνικού και ο φτωχός ιδιώτης που θα βάλει τα ωραία του λεφτά .Ο οποίος ιδιώτης θα βάλει τα λεφτά του και στα έργα των εθνικών οδών γιατι κι εκεί ο ελληνικός προυπολογισμός δεν μπορέι να ολοκληρώσει τα έργα.Και για να βγείς στον πηγαιμό για την Πελοπόνησσο και τη βόρεια Ελλάδα θα σου κοστίζει ο κούκος αηδόνι.Δηλαδή αυτό το μπουρδελόκρατος τίποτα δεν μπορέι να ολοκληρώσει? Στους εργολάβους και στους ευεργέτες θα στηρίζεται μια ζωή? Και τόσα λεφτά που πάνε?Γιατί να πληρώνω εγώ εφορία?Για να μην έχω δρόμους,για να μην έχω νοσοκομεία(όλα σχεδόν όσα έχουμε είναι έργα δωρητών),για να μην έχω παιδεία ,για να μην έχω Δημόσιο?Και τώρα να μην έχω και δάσος?Λες και το μητροπολιτικό πάρκο είναι η νέα Ντίσνειλαντ,έργο πνοής ,ένα όραμα του Τρικούπη και δεν έχουμε λεφτά να το πραγματοποιήσουμε.Αυτά τα 280 εκ. των ομολόγων δεν φτάνανε? Στο Γαλάτσι νέο εμπορικό κέντρο τύπου mall, στο Γουδή το μπάτμιντον ήταν μια προκάτ κατασκευή που θα έφευγε όταν θα τέλειωναν οι αγώνες κι όμως νοικιάστηκε για 10 χρόνια για συναυλίες,Στον Κεραμεικό και τους Αγίους Αναργύρους αρνούνται την υπογειοποίηση των γραμμών που θα έλυνε το κυκλοφοριακό πρόβλημα στις υποβαθμισμένες περιοχές αλλά να τα χώνουν αλλού ξέρουν πολύ καλά.Ρε πούστη αυτοί με έκαναν μέσα σε τρία χρόνια να νοσταλγήσω τον Πρωτόπαππα,ντρέπομαι που το λέω αλλά μπροστά σε αυτούς μοιάζει τόσο αθώος...

No comments: