Saturday, March 31, 2007

ΓΗ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ

Υπάρχουν ταξίδια που ξέρεις ότι είναι πολύ δύσκολο να τα κάνεις.Η δική μου Neverland είναι η Γη του Πυρός.Θυμάμαι τον εαυτό μου στο Δημοτικό να ενυπωσιάζεται στη γεωγραφία από το όνομα αυτής της περιοχής.Γη του Πυρός.Και η παιδική φαντασία να καλπάζει.Κοιμόμουν και έβλεπα στον ύπνο μου μια μεγάλη έκταση από την οποία έβγαιναν φωτιές.Μέχρι πρόσφατα τις έβλεπα τις φωτιές στη Γη του Πυρός κι ας είχα μάθει εν τω μεταξύ ότι το όνομα καμμία σχέση δεν είχε με την περιοχή.Το αντίθετο μάλιστα.Κάποια στιγμή πάνω στη συζήτηση με μία παρέα ανακάλυψα ότι το ίδιο παιδικό όνειρο είχε κι ένα άλλο παιδί ο Νίκος.Το ίδιο είχε εντυπωσιαστέι στο Δημοτικό ,τις ίδιες φωτιές έβλεπε στον ύπνο του.Ο Νίκος όμως τα κατάφερε και πήγε στη Γη του Πυρός.Είναι δάσκαλος και ζήτησε να διδάξει σε ελληνόπουλα της Αργεντινής.Μόλις έφτασε και εγκαταστάθηκε εκεί το πρώτο που έκανε ήταν το ταξίδι στη γη των παιδικών του ονείρων.Θα μου πείτε πώς τα θυμήθηκα όλα αυτά τώρα.Τη ξαναείδα στον ύπνο μου τη Γη του Πυρός.Πάλι γεμάτη φωτιές.




No comments: