Tuesday, June 5, 2007

Κορόιδο Οδηγέ Κονομάμε

Ποιός να με πείσει να μην παρανομήσω και να ακολουθήσω τον νέο ΚΟΚ? Ο Πολύδωρας που κυκλοφορεί με την Χάρλει χωρίς κράνος,ο Καραμανλής που οδηγά χωρίς να φορά τη ζώνη ,ο Ψωμιάδης που βγαίνει τσάρκα στη Θεσσαλονίκη κι αυτός χωρίς κράνος,το κράτος που αν πληρώσω σε 10 ημέρες το πρόστιμο μου κάνει μισή τιμή(κατά τα άλλα προληπτική πολιτική με πρόστιμα και εκπτώσεις) ή το φιλότιμο μου που μου λέει "μην κάνεις μαλακίες γιατίι θα φας κανέναν άνθρωπο και δεν σου φτάιει σε τίποτα".Μάλλον το τελευτάιο γιατί αν περιμένεις να παραδειγματιστέις από την εξουσία αστα να πάνε στο διάολο.Μόλις έφτιαξαν τον καινούργο Κώδικα ,έκαναν και προυπολογισμό για το πόσα φράγκα θα μπούν στα ταμεία από τις κλήσεις και πλακωνότανε Πολύδωρας και Λιάπης ποιός θα πάρει τα πιό πολλά.Και γιατί ένας μισθός για μία κλήση?Κάτι που ευνοεί και πάλι βέβαια τους ματσό και τους βισματούχους που θα τις σβήνουν τις κλήσεις έτσι κι αλλοιώς.Γιατί λέω εγώ ο μαλάκας να μην επιβάλεις στους παραβάτες εναλλακτικές ποινές.Πέρασες κόκκινο? Αντε μια εβδομάδα στο δεύτερο νεκροταφείο να προσφέρεις κοινωνική εργασία ,να δείς πόσοι άνθρωποι "έφυγαν" από μαλάκες σαν κι εσένα.Κόντρες και μαγκιές? 10 ημέρες στο ΚΑΤ να κουβαλάς τις πάπιες για να καταλάβεις τι σημαίνει να είσαι παπάρας.Δύσκολο ήτνα να το κάνουν αυτό?Αλλά αφού είναι της αρπαχτής.Τι θα βάλουμε στο ταμείο και όπου αλλού χωράει.Ποιά προληπτική πολιτική για τα ατυχήματα και αρχίδια λουλούδια?

1 comment:

tzonakos said...

Με βρίσκεις όχι μόνο απόλυτα σύμφωνο με το πνεύμα του κειμένου σου αλλα νομίζω οτι αν είχα προσθέσει στο δικό μου ανάλογο δημοσίευμα τα λόγια σου θα ήμουν πλήρης.
Στο ίδιο ακριβώς πνεύμα έγραψα σχετικά.
Κανείς δεν πιστεύει οτι όλα αυτά γίνονται για το καλό μας, ή τουλάχιστον όχι μόνο.
Ο οδηγός ειναι το κορόϊδο. Τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια, συντήρηση, και τώρα τρομοκρατία τσουχτερών πρόστιμων.
Μα καλά, έχουν την εντύπωση οτι μας δουλεύουν ;