Wednesday, January 31, 2007

Ο ΠΑΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ

Ξανά μαζί οι Police που θα εμφανιστούν στην απονομή των βραβείων Γκράμι και οι πληροφορίες λένε ότι αυτή θα είναι μόνο η αρχή και πως σχεδιάζεται η δυναμική επιστροφή τους στη μουσική σκηνή.Τώρα τελευτάια όλοι οι παλιοί τα ξαναβρίσκουν και ενώνονται ,μέχρι και οι Στουτζες του Ιγκι Ποπ επιστρέφουν.Αφού πρώτα τους τρελαίνει η δόξα και το χρήμα και το διαλύουν-αφήνοντας μόνο τους Ρόλινγκ Στόουνς και τα Τζαβαράκια να συνεχίζουν ενωμένοι μέχρι να τους πάρει ο Υψιστος-θυμούνται μετά από καμμιά 20αριά χρόνια και καμμιά δεκαριά μπάιπας και εμφυτεύσεις να ξαναβεθούν.Δεν είναι μόνο στη μουσική.Και στο σινεμά συμβαίνουν ανάλογα.Εδώ επέστρεψε στα 60 του ο Σταλόνε ως Ρόκι για να δείρει παράνομους ,αφού τελείωσαν οι κομμουνιστές ,που κανονικά έπρεπε τη νέα περιπέτεια να την ονομάσει "Ρόκι νούμερο 4-η εκδίκηση της ακράτειας".Και οσονούπω επιστρέφει και ο Χάρισον Φόρντ με τον Ιντιάνα Τζόουνς στην πολυαναμενόμενη "Αναζήτηση του χαμένου καθετήρα".

Tuesday, January 30, 2007

Οι μικροί και ο Μικρούτσικος



Ο Θάνος Μικρούτσικος σε συνέντευξη του στο Εθνος της Κυριακής τα ρίχνει σε συναδέλφους του εντέχνου που έκαναν το "λάθος" να περάσουν για λίγο στην άλλη όχθη όπως αυτός την εννοεί."Κακώς η πρωτοψάλτη πήγε με το Ρέμο ,κακώς πήγε και ο Νταλάρας.Αντίθετος είμαι και με την επιλογή της Χαρούλας αν κι εκείνη έκανε ενα-δυό τραγούδια με τον συγκεκριμένο" (ουτε το ονομα του δεν λεει-Θεοφάνους τον λένε καλέ) . "Δεν σημαίνει ότι στην από εκεί πλευρά,του λάιφστάιλ δεν υπάρχουν ενδεχομένως κάποιες καλές φωνές ,και η δικιά μας πλευρά έχει κάποιους μέτριους τραγουδιστές ή δημιουργούς.Εμείς μιλάμε όμως για το μέσο όρο της κάθε κατηγορίας".Παλιότερα σε συνέντευξη του στην Αννα Βλαβιανού στο Βήμα είχε μιλήσει και για τις επολογές του Μίκη Θεοδωράκη. «Ο Μίκης είναι μία από τις κολόνες του νεοελληνικού πολιτισμού, αλλά έχει κάνει λάθη. Εχει κάνει, κατά τη γνώμη μου, την εξής λάθος τοποθέτηση στο θέμα: λέει, μα και τον Μπιθικώτση τον πήρα από λαϊκά μαγαζιά... Τον πήρε από underground λαϊκά. Είναι άλλο αυτό, κι άλλο το ευτελές τού lifestyle. Ιδεολογικά είναι διαφορετικό. Μπορεί να εννοεί ότι με τη φωνή του Μπιθικώτση πέρασε στον λαό, και έχει δίκιο, αλλά δεν ήξερε ότι με τη φωνή του Ρέμου δεν θα πέρναγε πουθενά; Μια χαρά άνθρωπος είναι σ' αυτό που κάνει. Αυτό που κάνει δεν μ' ενδιαφέρει. Κάποιοι απ' αυτούς μπορεί να έχουν ταλέντο, κάποιοι είναι καραγκιόζηδες. Ο χώρος τους δεν με αφορά γιατί είναι ευτελής, new lifestyle.Σε μια εποχή που συλλαμβανόσουνα αν τραγουδούσες Θεοδωράκη υπήρχαν κάτι κύριοι με "ξανθές αγαπημένες παναγιές" και "ο Γιώργος είναι πονηρός κι αυτά που λέει μην τα τρως".Δυό τραγούδια τρέχουν ,το σοβαρό ελληνικό τραγούδι και το τραγούδι του λάιφ στάιλ και πρέπει κανείς να αποφασίσει με ποιούς είναι ,τελεία και παύλα".Αυτά μεταξύ άλλων παρομοίων δήλωσε ο Θάνος Μικρούτσικος κατηγορώντας δισκογραφικές και σύστημα ότι τον έχουν απομονώσει ενώ αυτός πουλάει,γεμίζει θέατρα ,συναυλιακούς χώρους,Ηρώδεια,Κολοσσαία ,Μαρακανά κτλ. Οι καλοί καί μέγάλοι από εδώ,οι κακοί και μικροί από εκεί και πρέπει να διαλέξεις με ποιούς θα πάς αλλοιώς είσαι εχθρός ,η ουδετερότητα δεν συγχωρείται -το έχει πεί κι ο George για τον άξονα του κακού. ΟΚ ,να καταλάβω αυτό που λέει ότι οι του λάιφστάιλ δεν μπορούν να πούν τραγούδια έντεχνα όπως τα δικά του ,ο Μητροπάνος που έχει πεί τραγούδια του Μικρούτσικου έχει πεί και το "τι το θές το κουταλάκι" του Τάκη Μουσαφίρη και "το Νικολή Νικολή καπετάνιο ντερτιλή" και μάλιστα την ίδια εποχή-χούντα- και τα έχει πεί καταπληκτικά και τα μέν και τα δέ.Εκεί τι γίνεται?εκτός αν το "Νικολη'Νικολή καπετάνιο ντερτιλή" ήταν συνθηματικό και ο Νικολής ήταν ο καπετάνιος του υποβρύχιου που θα σε φυγάδευε για Κάιρο τις μαύρες ημέρες της επταετίας. Και το "κουταλάκι" ήταν ένα τραγούδι-καταγγελία για την ανερχόμενη χουντική μπουρζουαζία που έτρωγε τα λεφτά του λαουτζίκου.Νομίζω οτι οι λεγόμενοι έντεχνοι έχουν μείνει πίσω γιατί έχουν εδώ και πολλά χρόνια να βγάλουν κάτι πραγματικά καινούργιο αν εξαιρέσεις τον Θανάση Παπακωνσταντίνου και τον Μάλαμα.Επαναπαύονται στις δάφνες τους ,κάνουν κριτική στους άλλους και μεμψιμοιρούν ριχνοντάς τα στο σύστημα.Το σύστημα στην πραγματικότητα ,τους είναι απαραίτητο για να έχουν ένα άλλοθι στη δική τους "ανομβρία".

Ο ΚΩΣΤΑΣ,Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΜΠΑΓΚΑ


Επιτέλους αρχίζει η λειτουργία του Διεθνούς Ποινικού δικαστηρίου με τη δίκη ενός κογκολέζου με το όνομα -που θυμίζει Σαπφώ Νοταρά- Λουμπάγκα ο οποίος στον εμφύλιο του Κογκό στρατολογούσε παιδάκια κάτω των 15 χρονων.Ο τύπος αυτός εκπαίδευε παιδιά να σκοτώνουν, τα έβαζε να σκοτώνουν και τα άφηνε να σκοτωθούν την περίοδο 2002-20003.Το δικαστήριο συστάθηκε το 2002 ως το πρώτο μόνιμο δικαστήριο που καλείται να αναλάβει υποθέσεις διάπραξης εγκλημάτων πολέμου σε παγκόσμια κλίμακα αλλά μην καλπάζει η φαντασία σας ,δεν πρόκειται να δείτε αυτούς που μόλις σκεφτήκατε στο σκαμνί.Με κάτι ρεμάλια αφρικανούς προβλέπεται να την βγάλει το δικαστήριο και ο Λουμπάγκα μάλλον είναι για το σεφτέ -για να δουν οι δικαστές αν θα τα καταφέρουν με το manual.Μετά όπως και να το κάνεις δεν δικαιούται να λειτουργήσει ένα τέτοιο δικαστήριο αν στην έδρα δεν βρίσκονται ο Κώστας Καζάκος και ο Βασίλης Κολοβός που έχουν και το know How από τη δίκη του Κλίντον στο Σύνταγμα.Κι αν ο Καζάκος δεν μπορεί γιατί ως Αμιράς έχει πολλές δουλειές ,το ερώτημα παραμένει αναπάντητο για τον παραγκωνισμό του Βασίλη Κολοβού. Δεν μπορέι να αγνοούνται από ένα κολοβό δικαστήριο άνθρωποι που άνοιξαν το δρομο .

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ




Πάει κι ο Νίκος Κούρκουλος ,φεύγουν οι άνθρωποι και οι γενιές ,όσο μεγαλώνεις μετρας απώλειες, ένας άνθρωπος που τον μάθαμε από τον κινηματογράφο αλλά έκανε πολύ δύσκολο θέατρο ,Σέξπιρ ,Μίλερ ,Ιούλιος Καίσαρ , Να ντύσουμε τους γυμνούς , Λούλου -ως θιασάρχης αυτά που όσο ναναι το ρίσκο το σκέφτεσαι.Και ήταν δύσκολα έργα,όχι μόνο για τον ηθοποιό αλλά και για το ταμείο.Ο Κούρκουλος που έκανε φοβερή δουλειά στο Εθνικό Θέατρο τα τελευταία χρόνια ,έβγαλε το Εθνικό από τη μιζέρια και τις ίντριγκες.Ηταν ένας άνθρωπος που δεν τον αμφισβητούσε κανείς κι αυτό θέλει μαγκιά τρομερή.Πρώτη είδηση απόψε στα δελτία δικαίως αυτή η απώλεια,αλλά διαπιστώνεις ότι το θέατρο,ο πολιτισμός γενικότερα γίνεται πρώτη είδηση στα κανάλια μόνο όταν φεύγει κάποιος- αλλοιώς ο πολιτισμός πάει άκλαφτος.Εδώ κολλάει μάλλον αυτό που έλεγε ο Κούρκουλος στο "Ορατότης Μηδέν" οχι άλλο κάρβουνο!!!....

Sunday, January 28, 2007

ΔΥΟ ΖΩΕΣ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ...

Αρχίσαμε να το μεταφέρουμε το κατάστημα.Σχεδόν 3 εκατομμύρια είναι λέει οι άνθρωποι που ζούν μια παράλληλη ζωή στο second life κι αυτό μια χαρά ακούγεται γιατί ως γνωστόν μια ζωή δεν είναι αρκετή. Και σχεδόν πάντα δεν την πάς εσύ ,σε πάει αυτή και σε πάει λάθος ,οπότε γιατί να μην έχεις τη δυνατότητα αν στην πραγματική σου ζωή είσαι καλόγρια ,στην εικονική εκδοχή να γίνεις πόρνη να το ευχαριστηθείς?Αν είσαι μπάτσος ,να γίνεις κουκουλοφόρος να πετάς μολότοφ στους συναδέλφους ,να βγάλεις το άχτι σου που δεν έπιασε το βύσμα να πας σε ένα γραφείο και τραβιέσαι στουρνάρη και πατησίων.Η αν έχεις βαρεθεί γυναίκα ,παιδιά και πεθερά να γίνεις ζιγκολιάρης που δεν αφήνει θηλυκό να μην το βατέψει.Το κακό είναι ότι μαζεύτηκαν πολλοί και όχι πάντα οι καλύτεροι.Μέχρι και το Εθνικό κόμμα του Λεπέν άνοιξε παράρτημα στο secondlife ,οπότε δεν είναι απίθανο να δούμε και το ΛΑΟΣ ή τους Κεντρώους του Βασίλη Λεβέντη .Οι πληροφορίες επίσης λένε ότι και οι σύντροφοι στον Περισσό ετοιμάζουν μια Κ.Ο.Β και θέλουν να ξαναστήσουν τη Σοβιετική Ενωση για να πετύχει αυτή τη φορά ενώ και ο Γιώργος πάει για το νέο ΠΑΣΟΚ χωρίς το Βενιζέλο.Ο Τράγκας έχει ήδη ξεκινήσει μια second life ως ξανθός έφηβος με αρχαιοαλβανική κατατομή και μαλλί χωρίς λιπαρά.Ο Κώστας έχει κάνει πραγματικότητα το όνειρο της ζωής του να ανοίξει κομμωτήριο στη Ραφήνα και να μην επιτρέπει πολιτικές συζητήσεις ,μόνο Λαμπίρη και Τατιάνα. Ο Κακαουνάκης ως Samantha Copper παίρνει αυτές τις ημέρες το ντοκτορά του στην ευρωπαική λογοτεχνία και φιλοσοφία από το πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ και ανυπομονεί να διδάξει ενώ ο Πρωτόπαππας επέλεξε στην δεύτερη ζωή αυτό που ήταν το όνειρο του αλλά δεν το κατάφερε στην πρώτη.Να γίνει σοσιαλιστής και να κάνει πλαστική στο διπλοσάγωνο.Ο Βουλγαράκης διαπρέπει ως αντικιέρ με το όνομα Ντεγκρέτσια και με πυκνό μαλλί μέχρι τη μέση και η Ντόρα κάνει καριέρα στο πόδι της Μάγιας Τσόκλη ως Ντόρα η εξερευνήτρια.

Saturday, January 27, 2007

ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΩΜΑ





Είναι αδύνατο να πείσεις ένα φανατισμένο ιδεολόγο,οπότε μην το επιχειρείς καν,ο χρόνος πάει χαμένος.Το συνειδητοποίησα προσπαθώντας να συζητήσω με οπαδό του ΚΚΕ για το λόγο που έπεσε ο υπαρκτός και για το που απέτυχε.Για εκείνον φταίνε μόνο η cia και ο άτιμος ο καπιταλισμός.Όλα ήταν ανθηρά μέχρι που επιβουλεύτηκε αυτή την παραδείσια ευημερία στα λιβάδια του σοσιαλισμού η επάρατος Αμερική.Η προσπάθεια να βάλεις κι άλλους παράγοντες στη συζήτηση ,η γραφειοκρατία π.χ, ή η δημιουργία ανωτέρων τάξεων με μέλη ανθρώπους του κόμματος, ήταν σαν να έπαιρνες φόρα με το αυτοκίνητο και να πήγαινες κατευθείαν πάνω σε έναν βράχο με την πεποίθηση ότι θα τον τρυπήσεις.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι δογματικοί άσχετα από το τι υπερασπίζονται-μπορεί να είναι κόμμα,θρησκεία, σύστημα ,θεωρία-έχουν στην βάση της τσιμεντωμένης άποψης τους μία κοινή ψυχοπαθολογία.Δηλαδή ο τύπος με τον οποίο ματάιως προσπαθούσα να επικοινωνήσω,η Ελένη Λουκά(αν κι αυτή έχω μια βεβαιότητα ότι κάτω από το ένδυμα εσπερινού στη μονή Χρυσοβαλάντου το φοράει το καυτό στρινγκάκι) , ,ο Τάκης Τσουκαλάς ,μία ξεμαλιασμένη κυρία που πεταγόταν συνέχεια χωρίς λόγο σε ομιλία του Γεωργουσόπουλου που έτυχε να παρακολουθήσω,ένας μάρτυρας του Ιεχωβά έχουν κάτι κοινό στο βάθος,κρύβουν τον ίδιο ταλιμπάν δρώντας σε διαφορετικούς χώρους.Το αίτιο που τους οδήγησε να πιστέψουν τυφλά σε κάτι ,η καλύτερα να κρεμάσουν σε αυτό τις ανασφάλειες τους είναι ένα.Τώρα πως ο καθένας πήρε διαφορετικό δρόμο δεν ξέρω,ξεκίνησαν πάντως μαζί και κατέληξαν και πάλι σε κοινό μονόδρομο.Μυαλό one way.

Wednesday, January 24, 2007

LONDON CALLING



Eπιτέλους ανέλαβε ο Επαναστατικός Αγώνας την ευθύνη για την επίθεση με ρουκέτα στην αμερικανική πρεσβεία μόλις δύο εβδομάδες μετά και έστειλε και προκηρυξη. Δημόσια υπηρεσία να το είχε κάνει πιό γρήγορα θα την είχε αναλάβει την ευθύνη που θα ήθελε και ένα χαρτόσημο και δέκα σφραγίδες στην προκηρυξη και μισό κιλό σάλιο και 5 ορόφους να ανεβοκατεβάινεις. Αλλά δεν φτάνει που το κάνουν καθυστερημένα -ποιός ξέρει πόσα γκρουπούσκουλα θα είχαν διαμορφωθεί ανάμεσα στα 2-3 μέλη της οργάνωσης και πόσες διαφωνίες θα υπήρχαν -δεν έχουν και το σωστό τάιμινγκ .Αμαθοι επαναστάτες δεν γνωρίζουν το παιχνίδι της επικαιρότητας ,δεν εχουν όλοι το τηλεοπτικό αισθητήριο του Γιακουμάτου έστειλαν την προκήρυξη την ημέρα που εμείς ήμασταν νοερώς στο Λονδίνο ,όπου πουλάγαμε ασημικά και μάλιστα της βασιλικής οικογενείας.Σιγά μην αφήσουμε το γκλάμουρ και τον Ζαμπούνη για να ασχοληθούμε με τα κινέζικα που πάνε για θυρεό και βρίσκουν την τουαλέτα του πρέσβη.Μπανάλ Ερασιτέχνες...


Tuesday, January 23, 2007

ΠΙΑΣ'Τ'ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ




Eίναι μία ημέρα μαύρη για την εξωτερική πολιτική σήμερα διότι δεν επιτύχαμε ένα μεγάλο στοχο ,δεν καταφέραμε να πείσουμε τον οίκο Κρίστις να μην βγάλει τα ασημικά του τέως στο σφυρί.Ούτε στα παζαρτζίδικα ,στα Μοναστηράκια του Σίτυ δεν μας φοβούνται.Τέλος πάντων όπως σε κάθε μεγάλο θέμα η κυβέρνηση θα κάνει ότι είναι δυνατό, θα καταφύγει και στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου και ελπίζουμε να επιτύχουμε τον εθνικό σκοπό και να επιστρέψει ο κύριος Βουλγαράκης θριαμβευτής με το ασημένιο σερβίτσιο του τσαγιού και τα σαμοβάρια στο χέρι για να τον υποδεχτούμε όπως του πρέπει στο Ελευθεριος Βενιζέλος(να πάρει μια χαρά και ο εθνάρχης-αεροδρομιο για τη νίκη επί της βασιλείας ,έστω και μετά θάνατον που του είχαν φάει τα σκώτια όσο ζούσε).Και μετα το μουσείο της Ακροπόλεως,να ιδρύσουμε και το μουσείο Τατοίου για να εκτεθούν όλα αυτά τα όμορφα που σύμφωνα με την κυβέρνηση(από κοντά και το ΠΑΣΟΚ με τον σοσιαλιστή Ευθυμίου) είναι μέρος της ιστορίας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.Μόνο ένας δεν μιλάει ,αυτός που μιλάει συνέχεια για άλλα ,αλλά για αυτό -που το μόνο που δεν έκανε είναι να φορτώνει τα κοντέινερ με τον Κυριάκο να του δίνει τα ελαφρά- τσιμουδιά.Αναρρώνει τώρα. Κι αυτοί οι βασιλείς όλο Φαμπερζέ και ασήμι στις χαρές τους,χάθηκε κάτι πιό πρακτικό μια τοστιέρα , έναν αποχυμωτή , εναν αποφλοιωτή από το τελεμάρκετινγκ?

ΖΟΥΓΚΛΑ




Πάλι εκτός ΤV μένει ο Μάκης που δεν βγήκε χθες στον αέρα και μάλλον δεν θα ξαναβγεί από το ΑΛΤΕΡ.Αν έβγαινε θα βλέπαμε τον κουμπάρο Αδαμόπουλο να λέει ονόματα και διευθύνσεις υπουργών και επιχειρηματιών που τον "πίεζαν" να εκδίδει ευνοικές για αυτούς αποφάσεις. Οπότε ,από όλα τα κανάλια πέρασε και δεν έμεινε ,τι του μένει τώρα του Μάκη, το ΕΞΤΡΑ, ντουέτο με τη Μοιραράκη, το ενδοξο Τηλεφώς ,άντε και το ηρωικό 0-6 παρέα με τον Δήμο Γιγαντάκη.Όπως και να χειρίζεται πάντως τα θέματα του ο Δημοσιογράφος ,ότι κι αν επιδιώκει ,το σίγουρο είναι ότι κλείνει μια "τρύπα" που έχουν ανοίξει οι άλλοι.Γιατί ο Τριανταφυλλόπουλος λέει ονόματα ,αυτή είναι η διαφορά του από τους άλλους δημοσιογράφους.Ο κόσμος έχει βαρεθεί να ακούει για αυτούς που τα παίρνουν κι αυτούς που τα δίνουν έτσι γενικώς και αορίστως.Και επειδή κανένας δεν θέλει να χάσει τη "βόλεψη" του -μικρό χωριό είμαστε-ο Δημοσιογράφος εκμεταλεύεται το κενό.Με το λάθος και λαικίστικο τρόπο που το κάνει.Είναι όμως ο μόνος που το κάνει...

Monday, January 22, 2007

ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ VS ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ


Ποτέ δεν ξετρελάθηκα με το Παρα Πέντε.Το θυμήθηκα απόψε γιατί προβλήθηκε επιτέλους ένα καινούργιο επεισόδιο μετά από πολλές επαναλήψεις(άλλο θέμα η απεριόριστη ελευθερία που έχουν οι σεναριογράφοι στη χώρα μας να συνεχίζουν και να σταματάνε όποτε θέλουν με αποκορύφωμα τον Παπακαλιάτη που έκανε ένα χρόνο να ξαναπαίξει καινούργιο επεισόδιο).Ελεγα λοιπόν ότι δεν με ξετρελαίνει το Παρά Πέντε.Δεν το συγκρίνω με τίποτα με τα "Εγκλήματα" ή το Σ'αγαπω-μ΄αγαπας".Το χιούμορ του είναι χλιαρό ,ένα "μη θίξω και κανέναν και έχουμε παρεξηγήσεις".Δεν είναι αιχμηρό το χιούμορ,δεν ξεκαρδίζεσαι με τις ατάκες του.Εχεις αυτό το αινιγματικό χαμόγελο της Τζοκόντας.Στα "Εγκλήματα" κάθε ατάκα ήταν και μια μαχαιριά στο καθως πρέπει...Στο άλλο βλέπεις και παράλληλα θέλεις να ισιώσεις το τραπεζομάντηλο στο τραπέζι να μην κάνει ζάρες.Τέλος πάντων ,αρέσει σε πολλούς και νοιώθω μόνος οπότε περί ορέξεως...

Sunday, January 21, 2007

ΚΑΜΕΡΑΤΑ

Γράφει σήμερα η Καθημερινή ότι το 61% των πολιτών συμφωνουν με τον τρόπο που λειτούργησαν οι κάμερες στους ολυμπιακούς αγώνες,που σημαίνει ότι δεν θα έχουν και κανένα πρόβλημα να λειτουργήσουν και πάλι έτσι.Οπότε η προσπάθεια έπιασε ,από τη μία μάθαμε με τα διάφορα big brother πως το να μας παρακολουθεί μιά καμέρα είναι ότι πιό φυσιολογικό και από την άλλη τα κανάλια με τον τρόμο που σκορπάνε στον κόσμο , "μας κλέβουν, μας σκοτώνουν , μας ληστεύουν ,μας βιάζουν"μας έκαναν να λέμε "βάλτε μου μια κάμερα οπωσδήποτε ,δεν μπορώ χωρίς κάμερα, θα είμαι σαν τη Λουκά χωρίς το σταυρό στο χέρι. Τώρα εγώ που ζω ήρεμα ,που δεν βλέπω κινδύνους ,που δεν θεωρώ ότι κάποιος θέλει να με σκοτώσει,που ο μόνος κίνδυνος που διαισθάνομαι είναι σε αυτούς που προσπαθούν να με πείσουν ότι κινδυνεύω μάλλον πρέπει να πάω να το κοιτάξω ε?

TV STARS




Σχεδόν 3 εκατομμύρια ο Νίκος , 600 χιλιάδες η Μάρα(σε ευρώ έτσι?).Αυτά τα ποσά γράφει τουλάχιστον το "Παρόν".Δεν είναι οι μόνοι αστέρες της τηλεόρασης που αμοίβονται τρελά.Αλλά δεν είναι φοβερό κάθε βράδυ να σου μιλάνε για την ακρίβεια στην αγορά αυτοί που δεν την έζησαν ποτέ? Για τις τιμές στη λαική αυτοί που δεν έσυραν ποτέ το καροτσάκι και ότι ξέρουν για τη λαική είναι από τις περιγραφές που τους κάνουν οι φιλιπινέζες τους?.Κάτι σαν τις ιστορίες που έλεγαν παλιά οι ναυτικοί από τα ταξίδια που έκαναν.

Saturday, January 20, 2007

ΠΡΟΣ ΟΦΡΥΝΙΟ




Διάβαζα σε κάποιο blog την περιπέτεια που είχε με το αυτοκίνητο του ο blogger και πως βρέθηκε φάτσα με τον τύπο που σε περνάει απέναντι. Τη γλύτωσε τελικά και περιέγραφε τη περιπέτεια του στο blog.Είχε πολλές ομοιότητες με τη δική μου περιπέτεια πριν από κάποια χρόνια.Επιστροφή από Βόλο στην Αθήνα με ταξί.Μας ερχόταν μία η άλλη με το λεωφορείο γιατί είμαστε τέσσερις και το προτιμήσαμε.Ενα audi ήταν ,το 80 αν θυμάμαι καλά. Ο τύπος το "πάταγε" συνέχεια.150 ,160 αυτά τα νούμερα βλέπαμε στο κοντέρ.Ακούγαμε όμως κι ένα θόρυβο περίεργο κάθε φορά που το ταξί περνούσε πάνω από κάποια ανωμαλία του δρόμου. Το το είπα του ταρίφα και μου είπε με αυτό το ύφος του άρχοντα της ασφάλτου"δεν είναι τίποτα".Ηταν.Σε κάποια στιγμή ακούστηκε ένα μπαμ,το λάστιχο έσκασε και ο χρόνος άρχισε να τρέχει σαν τρελός.Το Αουντι γύρισε κάθετα στο δρόμο προς ένα μικρό γκρεμό ,θυμάμαι ότι βλέπαμε κορυφές κυπαρισιών(πηγάιναμε δηλαδή κατευθείαν για τα κυπαρίσια).Κατάφερε ο ταριφας να το γυρίσει αλλά μπήκαμε κάθετα στο ρεύμα της ανόδου.Δυνατά φώτα έπεφταν πάνω μας και συνεχώς μεγάλωναν ,μια Μερσεντές πέρασε ξυστά κορνάροντας .Τώρα σημαδεύαμε τα βράχια στην άκρη του δρομου-σα να παίζαμε κάποιο videogame. Σταματήσαμε τελευταία στιγμή.Στην υπόλοιπη διαδρομή αυτό που θυμάμαι είναι ότι φύσαγε ένα ζεστό αεράκι και είχε ένα τεράστιο φεγγάρι.Τα απολάμβανα και τα δύο ,όπως ποτέ μέχρι τότε και ήμουν σίγουρος ότι κάπου έχω πεθάνει και συνεχίζω να υπάρχω σε ένα παράλληλο σύμπαν. Μου ήρθε στο μυαλό το "Προς Οφρύνιο" του Δρακονταειδή.Ασχημο πράγμα να βλέπεις τον κύριο με το ημίψηλο και τη μεζούρα να σου χαμογελά.Αν πράγματι τις τελευταίες μας στιγμές βλέπουμε τη ζωή μας σε ταινία ,θέλω να μου τη σκηνοθετήσει ο Αγγελόπουλος.

Friday, January 19, 2007

ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΛΙΟΚΩΣΤΑΣ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ




Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε η απουσία συλλήψεων στο χώρο του Πολυτεχνείου την ημέρα των επεισόδιων στο συλλαλητήριο για το άρθρο 16.Μάλιστα, διότι σου λέει κι ο εισαγγελέας αν εσύ κύριε μπάτσε δεν προβείς σε συλλήψεις να μου τους φέρεις εδώ να τους δικάσω ,εγώ τι θα κάνω κλέφτης θα γίνω?Η να φορέσω μια κουκούλα ,να βγώ να τα σπάσω να με πιάσεις ,να με δικάσω για να κινείται το συστημα?Ετσι είναι,γι'αυτό ο εισαγγελέας Κολιοκώστας ζητά να εντοπιστούν οι αστυνομικοί που δεν προέβησαν σε συλλήψεις ,να συλληφθούν αυτοί για να μάθουν.Εχουν μπερδευτεί πάντως τα πράγματα.Παλιότερα ο μπάτσος ήταν μπάτσος και η ζαρντινιέρα ζαρντινιέρα.Τώρα βλέπεις ζαρντινιέρες να βαράνε διαδηλωτές σαν μπάτσοι και μπάτσους να κάθονται ακίνητοι σαν ζαρντινιέρες.

Thursday, January 18, 2007

ΒΓΗΚΕ(και έχει μηδενίσει)


Σε εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας -νομίζω στην Ελευθεροτυπία-διάβασα ένα άρθρο που αμφισβητεί ότι ο επίτιμος είχε πέσει μικρός στη μαρμίτα με την γκαντεμιά με το εξής επιχείρημα.Αφού-λέει-είναι γκαντέμης πως έχει τόση τύχη και τόση ευνοια από τη ζωή και τρελαίνει τους γιατρούς του Ωνασείου?Ο γκαντέμης καλέ μου κύριε δεν φέρνει γκαντεμιά στον εαυτό του αλλά στους γύρω.Εκείνος τα κατάφερε και επέστρεψε καμαρωτός στο σπίτι του.Ποιός θα πόνταρε στο "Παμε στοίχημα" ότι δεν θα συνέβαινε κάτι τέτοιο ,πενιχρή απόδοση θα είχε το under. Αλλά ας υποθέσουμε ότι εσείς που υποστηρίζετε ότι είναι τυχερός άνθρωπος ,ασθενείτε και πηγάινετε στο Ωνάσειο ,όπου νοσηλεύεστε σε δίκλινο δωμάτιο.Το διπλανό κρεβάτι είναι άδειο.Μέχρι τη στιγμή που ανοίγει η πόρτα και σας φέρνουν τον Επίτιμο- με εκείνο το χαμόγελο" όλους θα σας θάψω εγώ" -για να νοσηλευτεί στο άδειο κρεβάτι.Πως αισθάνεστε τώρα? Καταλαβαίνετε το επικίνδυνο των απόψεων και θεωριών σας?Το ότι διαθέτουμε μία πένα δεν μας δίνει το δικαίωμα καλέ μου κύριε να γράφουμε ότι θέλουμε...

Εσκυψα μπροστα από το string της με το στόμα το...

This summary is not available. Please click here to view the post.

Wednesday, January 17, 2007

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ


Το συζητούσα με φίλους πριν από λίγες ημέρες ,μόνο που δεν του είχα δώσει ένα τίτλο.Προχθές το διάβασα στην Guardian.Ζούμε τον πολιτισμό της μιάς χρήσης. Ολα ξεκίνησαν προς το τέλος του 19ου αιώνα ,όταν μία βιομηχανία στη Βαλτιμόρη κατασκεύασε τα πρώτα καπάκια για μπουκάλια ,βάζοντας στο περιθώριο τους φελλούς(μόνο σε αυτό τον τομέα έγινε κατορθωτό).Αργότερα ήρθε ο Ζιλέτ να παρουσιάσει την λεπίδα μίας χρήσης.Σήμερα όλα σχεδόν είναι μίας χρήσης από τις πάνες μέχρι ακόμη και τις ηλεκτρικές συσκευές.Ποιός ασχολείται πιά να επιδιορθώσει ένα τραντζιστοράκι, μία τηλεόραση , ένα μίξερ ή έναν αποχυμωτή.Χαλάει? Το πετάς.Και στο μάστορα να το πας δηλαδή ,το πιθανότερο που θα ακούσεις είναι "δεν συμφέρει να το φτιάξεις ,μία η άλλη σου έρχεται,καλύτερα να πάρεις ένα καινούργιο".Βεβαίως αυτή είναι η πιό soft πλευρά του θέματος.Γιατί ο πολιτισμός μιας χρήσης κατασκευάζει πλέον και τραγούδια και τραγουδιστές και θεάματα μιας χρήσης.Θυμάται κανείς τι είχε κάνει επιτυχία πριν από 3-4 χρόνια ο Φοίβος? Εσβησε.Που είναι ο Περικλής? ο άλλος από τη Σκόπελο? Η Δώρα? Η Μαίρη Σκόρδου?Πολιτισμός μιας χρήσης.Η εποχή της δικαίωσης του κολόχαρτου.

Tuesday, January 16, 2007

ΠΟΥ'ΝΑΙ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ,ΩΡΑΙΑ ΧΙΟΝΙΑ




Είναι 16 Ιανουαρίου σήμερα αλλά αν είχες πέσει σε χειμερία και ξυπνούσες ξαφνικά θα νόμιζες πως πιάσαμε Απρίλιο. Λιακάδες ,ζέστες ,τι να σου κάνουν και οι αρκούδες που κόβουν βόλτες άγρυπνες στην Πίνδο.Δεν κλείνουν μάτι ούτε με τα τρία γουρουνάκια και τον κοντορεβυθούλη που τους διαβάζουν οι εθελοντές του Αρκτούρου. Αφού πλέον οι υπεύθυνοι της Οργάνωσης αποφάσισαν να καταφύγουν σε επώδυνες και ακραίες αλλά ίσως απτελεσματικές λύσεις.Εχουν παραγγέλει για να προβάλλουν στα άυπνα ζωντανά βιντεοκασέτες από το "Ενώπος Ενωπίω" . Μόνο ο Αθανασάκης κατάφερε να πάρει τη χειμερία του αφού έλυσε το πρόβλημα των αρχείων του Ανδρέα και του έφυγε το άγχος.Θυμάμαι παλιότερα με το που έμπαινε ο Σεπτέμβριος κατέβαζε ρολά το καλοκαίρι ,την πετσέτα του και σε άλλη παραλία.Με το που έμπαινε ο Δεκέμβριος το ξέστηνε το σκηνικό το φθινόπωρο(και ο Ολυμπιαακός από την Ευρώπη).Η μία εποχή σεβόταν την άλλη.Τώρα έχουμε χάσει τη μπάλα, έχει τρελαθεί η φύση.Οι αμυγδαλιές άνθισαν , τα λουλούδια το ίδιο ,ο Παπαθεμελής ανακοίνωσε την ίδρυση κόμματος ,μέχρι και τα καρπούζια λέει έτοιμο το έχουν το 9.99.

Saturday, January 13, 2007

ΞΥΠΝΑΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΟ ΖΩΟ


(Απο το βιβλίο του Τζον Σπάρκς "Αγριο ζευγάρωμα" για να ξέρουμε πόσο πίσω είμαστε ως είδος στον τομέα σεξ.)
Ποιό ζώο έχει τα μεγαλύτερα προσόντα αναλογικά με το σώμα του? Οχι δεν είναι ο ελέφας,αυτός είναι και από τους πιό αδικημένους αφού η απόλαυση λόγω βάρους κρατάει λίγο και η ελεφαντίνα στηρίζεται σε δένδρα για να καταφέρει να κάτσει κάτω από τη μπαρα.Αυτή λοιπόν που έχει τα πιό πλούσια προσόντα είναι η ταπεινή πεταλίδα με όργανα(διαθέτει 2 παρακαλώ) που είναι περίπου 30 φορές μεγαλύτερα από το σώμα της.Στον τομέα των επιδόσεων το λιοντάρι μπορεί να ζευγαρώσει πάνω από 80 φορές την ημέρα ενώ μία μέτρηση στο κριάρι(με την απλή μέθοδο των τριών) έδειξε ότι λόγω πολλών υποχρεώσεων έχει τη δυνατότητα να ζευγαρώνει 750 φορές μέσα σε 4 ημέρες με 30 προβατίνες.Και ο ταύρος δικαιώνει τη φήμη του αφού μπορεί και 80 φορές μέσα σε 6 ώρες,παρατηρημένο από επιστήμονες.Το χάμστερ τη χαμστερίνα την στέλνει στους 7 ουρανούς 65-75 φορές την ώρα πάνω στα ντουζένια του.Οι αγελάδες παρουσιάζουν συχνά ομοφιλοφιλικές τάσεις αλλά είναι λέει για να προσελκύσουν τον ταύρο.Ο οποίος ταύρος έχει πολλές να ικανοποιήσει και οι νταβραντισμένες θηλυκές παριστάνουν τις αρσενικές ανεβαίνοντας πάνω σε άλλες για να αισθανθεί ανταγωνισμό ο άντρας ο βαρύς ,ο πρόστυχος ,να τρέξει κοντά και εκεί να διαπιστώσει ότι αυτό που πρέπει απλώς να κάνει είναι να βατέψει και την τσαχπίνα(αυτή είναι και η απάντηση στο ερώτημα του Λαζόπουλου με το σχετικό βίντεο).Οι αρσενικοί βίσσονες είναι να μην τους έχεις εμπιστοσύνη γιατί πάνω στην τρέλα τους δεν κάθονται να ξεχωρίζουν οπότε εκεί που βοσκάς αμέριμνος τακ...Το γουρούνι μπορεί να χύνει για μισή ώρα συνέχεια ,το οποίο γουρούνι λέει για να γοητεύσει τη θηλυκιά αναπνέει βαθιά μπροστά στο πρόσωπο της ,αυτό το λάγνο άρωμα είναι που τη μεθάει τη γουρούνα.Ο μπακαλιάρος μετά το φλέρτ και αφού έχει καταφέρει να τη ρίξει τη μπακαλιάρα ,την οδηγεί μέχρι την επιφάνεια της θάλασσας ,όπου με διάφορες μανούβρες πρέπει πρώτα να ευθυγραμμιστεί με το σώμα της και μετά να τη γονιμοποιήσει,δύσκολη κατάσταση , σα να προσπαθείς να παρκάρεις μέρα μεσημέρι(και με λαική) στην Κυψέλη.Και τέλος ένα είδος θηλυκής αντιλόπης παίρνει προίκα για να ζευγαρώσει,δηλαδή επιλέγει το αρσενικό που της προσφέρει το οικόπεδο με το πιό πράσινο χορτάρι(γυναίκες....).

Friday, January 12, 2007

Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ


Εχω μερικές ενστάσεις για τα κλασσικά παραμύθια,η υποθεση τους θυμίζει πολλές φορές ταινίες σπλάτερ -όλο αίμα και βία.Παράδειγμα ,στην αθώα Κοκκινοσκουφίτσα ο λύκος είναι κανονικός χανιμπαλ ,τρώει ότι βρίσκει μπροστά του,ακόμη και η γιαγιά, του κάθεται πεντανόστιμη-κατά το "η γριά κότα έχει το ζουμί".Ο δε κυνηγός σκίζει κοιλιές για να απελευθερώσει τα θύματα(τα οποία βγάινουν υγιέστατα και ολοζώντανα από την κοιλιά του λύκου αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα).Στη Χιονάτη η κακιά μητριά ζητά από τον κυνηγό(πολύ ζήτηση ο συγκεκριμένος ρόλος στα παραμύθια) να πάει την Χιονάτη στο δάσος ,να την σκοτώσει ,να της ξεριζώσει την καρδιά(μπρρρρ...) και να της την πάει στη σακούλα για να βεβαιωθεί ότι η μικρή είναι νεκρή.Βεβαίως στο τέλος όλες οι ταλαιπωρημένες πριγκηποπούλες και κοινές θνητές βρίσκουν το βασιλόπουλο τους ,το μαρινόπουλο τους και το σκλαβενίτη τους αλλά έχουν προηγηθεί όλα αυτά τα γκράν γκινιόλ τα οποία τα θεωρούμε ένα κι ένα για να κοιμηθούν ήρεμα και χωρίς εφιάλτες 5χρονα παιδάκια.

ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ



Mήπως τελικά οι τρομοκρατικές οργανώσεις είναι οι μόνες σοβαρές οργανώσεις στη χώρα μας?Πετυχαίνουν το στόχο τους με θαυμαστή ακρίβεια έχοντας στη διάθεση τους λίγα άτομα ,φτωχότατη υποδομή και αντιμετωπίζοντας αντίξοες συνθήκες.Για φανταστείτε-λέμε τώρα-ανάλογες "αποστολές" να αναλάμβανε το Δημόσιο.Τη μία θα λείπανε οι μισοί με αναρρωτική την ημέρα της εκτόξευσης,την άλλη δεν θα λειτουργούσε ο εκτοξευτήρας ,την τρίτη θα γινόταν λάθος συνεννόηση στην ώρα και τον τόπο κι όταν τελικά θα κατάφερναν να ρίξουν τη ρουκέτα ,θα είχαν μαζευτεί 30 άτομα εκ των οποίων 29 θα κοίταζαν και ένας μαλάκας θα τράβαγε όλο το ζόρι.

Thursday, January 11, 2007

ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ





Για να πάψουν επιτέλους οι λαικισμοί και η εκμετάλευση της προσπάθειας για μία καλύτερη παιδεία ιδού τα αδιάψευστα ντοκουμέντα.Στη φωτό 1 βλέπετε πως είναι η κατάσταση τώρα,στη φωτό 2 πως θα είναι μετά την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων.Η διαφορά είναι εμφανής.Η αλήθεια λάμπει στα ευτυχισμένα χαμόγελα των αποφοίτων των ιδιωτικών πανεπιστημίων.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΤΖΕΙΜΣ ΠΑΡΙΣ


Να βγούν στη δημοσιότητα τα ονόματα ,τα επίθετα ,και τα ψευδώνυμα(γιατί μπορεί να σε βάφτισαν Βαγγέλη αλλά να κάνεις καριέρα ως Νταίζη) όλων αυτών που λούφαραν από το στρατό.Να αποδοθεί δικαιοσύνη , να υποχρεωθούν όλοι αυτοί που λάδωσαν για να μην υπηρετήσουν την πατρίδα να ακούσουν ως υπέρτατη τιμωρία λόγους του Πλεύρη και τηλεοπτικά διαγγέλματα του Γιώργου Καρατζαφέρη.Να υποβληθούν σε ακρόαση ποιημάτων ηρωικών και πένθιμων από τον Κώστα Πρέκα,να υπομείνουν τον Αθηνών και Πάσης Ελλάδος να τραγουδά "βοήθα παναγιά,βοήθα πάτερ κοσμά να πάρουμε την Πόλη και την Αγιά Σοφιά",να τους απονείμει ο Ψωμιάδης το μετάλλιο του Μεγάλου αλεξάνδρου.Η τιμωρία πρέπει να είναι μεγέθους αναλόγου του παραπτώματος.

Monday, January 8, 2007

ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΓΡΑΨΙΜΟ


150 εκατομμύρια μηνύματα στέιλαμε μέσα στις γιορτές. Ρεκόρ.Διάθεση για επικοινωνία? Μάλλον προσπάθεια να την αποφύγουμε. Αντί να παίρνεις τηλέφωνο και να μετράς περισσότερες σιωπές από ότι λέξεις στέλνεις ένα μήνυμα και καθάρισες.Ασε που βγάζεις και τις υποχρεώσεις χωρίς να χρειαστεί να μιλήσεις με άτομα που δεν τα πας αλλά πρέπει ένα χρονια πολλά να τους το πείς .Το sms είναι σαν την καπότα στην επικοινωνία .Και τη δουλειά σου κάνεις και δεν κολλάς.

Thursday, January 4, 2007

MARIETΤA


Ω αγλάισμα των ακριβών μόδιστρων, ω μούσα των ποιητών,ω θεά του ηπειρώτικου rave ευλαβικά κλίνω το γόνυ εγώ ο ταπεινός...

Wednesday, January 3, 2007

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ Η ΝΕΑ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ


Πως περάσατε τις γιορτές? Οικογενειακά. Αυτό το "οικογενειακά" τα εξηγεί όλα ,δεν χρειάζεται να πεις τίποτα αλλο.Φοράς ένα γιορτινό χαμόγελο με μία υποψία κατάθλιψης στις άκρες των χειλιών και σέρνεσαι από τραπέζι σε τραπέζι. Στο φόντο η τηλεόραση αναμένη.Δεν παρακολουθεί κανείς αλλά είναι πιά κάτι σαν παράδοση .Όλοι στο τραπέζι και η τηλεόραση αναμένη με τους star της να το γλεντάνε έχοντας διάφορους τραγουδιστάδες και τραγουδιάρες καλεσμένους.Λες και μας το χρωστάνε ένα γλέντι και μέρες που είναι λένε να βγάλουν την υποχρέωση ξεκινώντας από τα χαράματα. .Παρεπιπτόντως ,αυτό το θάμπος της tv και η οικογένεια στον καναπέ ή στο τραπέζι δεν είναι μια καταθλιπτική εικόνα? Κι εγώ το έχω παράδοση.Κάθε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά βλέπω εορταστικό πρόγραμμα στο Teleasty με τον Ζαχαρία τσίχλα.Αν είναι να την ζήσεις την παρακμή πρέπει να τη ζήσεις σε όλο της το μεγαλείο.